1. ,,Wszystko kwitnie”.
Zapoznanie z informacjami na temat drzew, krzewów i roślin zielnych.
Poznanie budowy kwiatu. Cechy kwiatów owadopylnych i wiatropylnych. Rozróżnianie
rzeczowników w rodzaju żeńskim, męskim i nijakim. Układanie i zapisywanie zdań.
Powtórzenie wiadomości – rodzina wyrazów, wyrazy bliskoznaczne, wyrazy przeciwstawne.
Rozwiązywanie zadań tekstowych. Wykonanie gałązki jaśminowca, forsycji.
Poznanie budowy kwiatu. Cechy kwiatów owadopylnych i wiatropylnych. Rozróżnianie
rzeczowników w rodzaju żeńskim, męskim i nijakim. Układanie i zapisywanie zdań.
Powtórzenie wiadomości – rodzina wyrazów, wyrazy bliskoznaczne, wyrazy przeciwstawne.
Rozwiązywanie zadań tekstowych. Wykonanie gałązki jaśminowca, forsycji.
2. ,,O
polskich stolicach”. Wyjaśnienie czym wśród innych miast wyróżnia się stolica
państwa.
Przypomnienie stolic Polski i związanych z nimi legend. Wskazywanie miast na mapie.
Przypomnienie budowy listu. Poznanie jednostki masy – tona.
Przypomnienie stolic Polski i związanych z nimi legend. Wskazywanie miast na mapie.
Przypomnienie budowy listu. Poznanie jednostki masy – tona.
3. ,,Rodzinne
historie”. Zapoznanie z tekstem o niedźwiedziu Wojtku. Wskazywanie tytułu,
rozwinięcia i zakończenia opowiadania. Cechy opowiadania. Pisanie zdań pytających.
Rozwiązywanie zadań tekstowych – tony. Ćwiczenia w kodowaniu i programowaniu.
rozwinięcia i zakończenia opowiadania. Cechy opowiadania. Pisanie zdań pytających.
Rozwiązywanie zadań tekstowych – tony. Ćwiczenia w kodowaniu i programowaniu.
4.,,Dziadek i niedźwiadek”. Ćwiczenie czytania
ze zrozumieniem. Wskazywanie i czytanie
liczebników. Zapisywanie słownie liczb. Wprowadzenie pojęcia wiek. Rozróżnianie instrumentów
dętych. Podział na grupy.
liczebników. Zapisywanie słownie liczb. Wprowadzenie pojęcia wiek. Rozróżnianie instrumentów
dętych. Podział na grupy.
5. ,, Niedźwiedzie”. Opisywanie wyglądu i
zwyczajów niedźwiedzia brunatnego. Wskazywanie
miejsc występowania niedźwiedzi. Poznanie zasad zachowania się podczas spotkania z
niedźwiedziem. Obliczanie upływu czasu.
miejsc występowania niedźwiedzi. Poznanie zasad zachowania się podczas spotkania z
niedźwiedziem. Obliczanie upływu czasu.
Czytamy
lekturę ,,Doktor Dolittle i jego zwierzęta” Hugh Lofting.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz