5 czerwca 2020

Ogólnopolski Sprawdzian Kompetencji Trzecioklasisty

                                                  Dzień dobry Kochani 💓

Dzisiaj piszemy sprawdzian z matematyki i przyrody. Mamy na to cały dzień. Nie musicie się spieszyć.Bardzo was proszę potraktujcie poważnie ten test.
        Test składa się z części:
         - matematycznej,
         - przyrodniczej.                 

                                                      Rady dla was
                                        1. Czytaj uważnie zadania.
                                        2. Nie rozumiesz, to przeczytaj drugi raz.
                                        3. Nie śpiesz się. Bądź rozważny.
                                        4. Sprawdzaj obliczenia zanim je wpiszesz.
                                      

                                       Trzymam za was  kciuki  i życzę powodzenia!
                                 
                                                    Używaj emotikonów, wzmocnisz przyjaźń - Aktualności - Zdrowie ...


              Poniżej zamieszczę link do testu. Wybaczcie mam problemy z internetem. 

                                        

25 komentarzy:

  1. Dzień dobry. Oskar Gromek obecny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sebastian D obecny :D :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzień dobry,Michał obecny:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzień dobry, jestem obecna Anika.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzień dobry Oskar Iż obecny. Test napisałem. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzień dobry, Proszę Pani proszę sprawdzić czy mój test dotarł. Kacper K. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy dostała Pani mój test? Michał

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy dostała pani mój test

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzień dobry Tymoteusz obecny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dostała Pani mój test? tymek.

    OdpowiedzUsuń

Żegnaj trzecia klaso !