3 czerwca 2020

Ogólnopolski Sprawdzian Kompetencji Trzecioklasisty

                                                 Dzień dobry💓💓

                     Ogólnopolski Sprawdzian Kompetencji Trzecioklasisty

Dzisiaj piszemy zapowiadany test. Mamy na to cały dzień.

Kochani sprawdzian składa się z części:

- czytania ze zrozumieniem (odpowiadamy na pytania do przeczytanego tekstu),
- wypowiedzi pisemnej, którą można napisać na komputerze lub jeżeli ktoś sobie  nie radzi z klawiaturą, pisze w zeszycie  - przesyłacie do mnie wówczas zdjęcia prac,
- słuchania ze zrozumieniem ( po wysłuchaniu, odpowiadamy na pytania).
                                                                   
                                                  Moje rady 
                                1.  Czytaj uważnie tekst.
                                2.  Słuchaj w skupieniu.
                                3. Jeżeli  w poleceniu poproszą o napisanie 5 lub 6 zdań 
                                    to upewnij się, że tyle napisałeś. Policz zdania.
                                    Pamiętaj zdanie zaczyna się wielką literą, a kończy kropką.
                                    Pisz zdania rozwinięte. Uważaj na błędy ortograficzne.
                                4. Nie śpiesz się, sprawdź poprawność zadań i dopiero
                                    prześlij test.

                                                                 Życzę powodzenia!  

Naklejka Kciuk w górę emotikon Emotikon • Pixers® - Żyjemy by zmieniać

Poniżej zamieściłam link do testu.
                                            


29 komentarzy:

  1. Mateusz obecny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochani, będę trzymała za Was kciuki przez cały dzień. Niezależnie od tego, o której zaczniecie pisać test. Czy to rano, czy też po południu. Tylko jak ja obiad ugotuję? 🤭

      Usuń
  2. Dzień dobry, jestem obecna Anika.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzień dobry, Michał obecny 😃

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzień dobry, Proszę Pani proszę sprawdzić czy mój test doszedł do Pani. Kacper K.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzień dobry Kacperku. Tak otrzymałam twój test 👍

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzień dobry, Tomek T obecny

    OdpowiedzUsuń
  7. KUBA M. OBECNY

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzień dobry.Test zrobiony i wysłany Filip.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy pani dostała mój test? Michał.

    OdpowiedzUsuń
  10. napisałem test Kacper Rucki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze Kacper, ale jeszcze napisz wypowiedź pisemną i mi prześlij.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzień dobry test napisałem Oskar Iż. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzień dobry już piszę, tymek

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzień dobry jestem obecna. Proszę Pani czy mój test,opis doszedt do Pani. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzień dobry. Proszę Pani zapomniałem wpisać obecności

    OdpowiedzUsuń

Żegnaj trzecia klaso !